hyildan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam durumun bizimle ilgisi yok. Bizim R10 olan güvenimizden kaynaklanıyor yaptırdığımız iş gereği her zaman 5-10 senelik üye adam bulamıyoruz.
R10 dediğiniz 200bin nüfuslu bir şehir hocam r10'a güvenmeyin. Elinizden geldiği kadar kendi tedbirlerinizi alın.

Not. Şimdi baktım nüfusu r10dan daha az 6 tane şehir var Türkiyede. Adalet sistemi iyidir ama suç oluşmadan önce bir faydası yok tabi...