Hocam özür dilerim ama ben ve daha bir çok 15 20 yıllık üyeler hala hiç dolandırılmazken siz son 5 ticaretin 3ünde dolandırılıyorsanız birazda kendinizi sorgulamalısını nacizane...
hocam durumun bizimle ilgisi yok. Bizim R10 olan güvenimizden kaynaklanıyor yaptırdığımız iş gereği her zaman 5-10 senelik üye adam bulamıyoruz.