Arkadaşlar merhaba,
Aramızda MG marka araç kullanan var mı?
Ya da çevresinde olan genel olarak nasıl bir araç ?
MG marka araç kullanan var mı?
3
●142
- 07-06-2024, 16:03:57Premium bir araç kullanırcasına zevkli, fiyat performans aracı. İçi geniş, iç malzemesi bayağı kaliteli. İlk başta bana hızlanması biraz sıkıntı geldi ancak ivmeyi aldıktan sonra bayağı güçlü bir araç. Kasisleri ve çukurları hissettirmiyor hiç. Dış sesi içeri geçirtmiyor. Kapılar, bagaj, kaput bunlar ağır, kaldırması kapatması güç gerektiriyor bu da bana fiziksel güven veriyor açıkcası.
- 08-06-2024, 13:27:06Çin malı mı hocam araç İngiliz markası sonra Çine sarılmış gibi bir şey okudum fakat net bir şey bulamadımNatMes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2024, 18:25:372005'e kadar ki üretilen araçlar İngiliz malı, 2005'te Çin'e satılmış. Neticede iPhone'da çinde üretiliyor. Kötülenebilecek bir tarafı yok, teknoloji ve işçilik üst düzey.ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle