NatMes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Premium bir araç kullanırcasına zevkli, fiyat performans aracı. İçi geniş, iç malzemesi bayağı kaliteli. İlk başta bana hızlanması biraz sıkıntı geldi ancak ivmeyi aldıktan sonra bayağı güçlü bir araç. Kasisleri ve çukurları hissettirmiyor hiç. Dış sesi içeri geçirtmiyor. Kapılar, bagaj, kaput bunlar ağır, kaldırması kapatması güç gerektiriyor bu da bana fiziksel güven veriyor açıkcası.
Çin malı mı hocam araç İngiliz markası sonra Çin’e sarılmış gibi bir şey okudum fakat net bir şey bulamadım