Çin malı mı hocam araç İngiliz markası sonra Çine sarılmış gibi bir şey okudum fakat net bir şey bulamadım
2005'e kadar ki üretilen araçlar İngiliz malı, 2005'te Çin'e satılmış. Neticede iPhone'da çinde üretiliyor. Kötülenebilecek bir tarafı yok, teknoloji ve işçilik üst düzey.