• 12-07-2009, 14:25:44
    #1
    Arkadaşlar öss bitti ve 4 yıllıklara puanı tutmayanlar veya 2 yıllık - açıköğretim tercihi yapmak isteyenler için böyle birşey açtım. Burada bilen herkes bilgisini paylaşırsa yaşlanmış amcaların saçma fikirlerine uymak zorunda kalmayız.

    Açıköğretim 2 yıllık puanı 145, 4 yıllık puanı 160 - 165 sanırım.
  • 12-07-2009, 15:56:28
    #2
    eğer 145 ise ben iki yıllık gidiyorum sanırım

    145 eşit ağırlık puanı olması gerek demi ?
  • 12-07-2009, 17:42:22
    #3
    Arkadaşlar 145 barajına takmayın kafanızı. Onu özel üniversitelere yerleşmek kolay olsun diye 145 yaptılar. Birinci bölüm barajı 145, ben ham 207 aldım. Okul puanıyla 231 yapıyor. Fakat yerleşecek bir yer bulmam kolay değil.
  • 13-07-2009, 01:06:34
    #4
    145 iki yıllık 165 4 yıllık baraj sayısal 1 ea 1 sanırım. araştırayım konuya ekliyim herkes bilgilenmiş olur hem