Arkadaşlar öss bitti ve 4 yıllıklara puanı tutmayanlar veya 2 yıllık - açıköğretim tercihi yapmak isteyenler için böyle birşey açtım. Burada bilen herkes bilgisini paylaşırsa yaşlanmış amcaların saçma fikirlerine uymak zorunda kalmayız.
Açıköğretim 2 yıllık puanı 145, 4 yıllık puanı 160 - 165 sanırım.
2 Yıllık ve Açıköğretimciler Gelsin
3
●382
