Konu
2 Yıllık ve Açıköğretimciler Gelsin
12-07-2009, 15:56:28
#2
teknoali
eğer 145 ise ben iki yıllık gidiyorum sanırım
145 eşit ağırlık puanı olması gerek demi ?