Arkadaşlar 145 barajına takmayın kafanızı. Onu özel üniversitelere yerleşmek kolay olsun diye 145 yaptılar. Birinci bölüm barajı 145, ben ham 207 aldım. Okul puanıyla 231 yapıyor. Fakat yerleşecek bir yer bulmam kolay değil.