Ehliyet taşımak neden zorunlu?
15
●754
- 01-06-2024, 01:50:03Selam olsun,
1 mm kalınlığında kimliğin arkasında duruyor hiç düşünmedim neden taşıyorum diye Allah başka dert keder vermesin.
İlgiyle takip ediyorum konuyu ve yorumları ben neden dert etmedim diye hayıflanmaktayım. - 01-06-2024, 02:00:29Hayır, ehliyetini kimliğine işletsen bile ibraz edilmesi istenildiğinde ehliyeti göstermek zorundasınız. Yani diyorlar ki; kolaylık olsun diye ehliyeti kimliğe yüklüyoruz ama bu durum ehliyeti yanınızda taşımayacağınız anlamına gelmiyor. Polise kimlik uzatıyorum, ehliyet istiyor.
- 01-06-2024, 02:05:00Olası bir kaza durumunda veya sistemlerin çalışmaması durumunu göze alarak vatandaşın yanında taşınması istenmektedir ve olması gereken de budur.
- 01-06-2024, 11:31:34Anladım teşekkür ederim.
hemen cahil de olduk (: biliyoruz herhalde işlendiğini aynı şeyi kimlik için de dedim sonuçta.sakurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSEOmuhendisi bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 01-06-2024, 12:03:39serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli Hocam,
bu konuda bir sempozyum düzenlemekte yarar var diye düşünmekteyim; hatta yurtdışında benzer zorunluluk olan ülkelerden de katılım sağlayabilirsek, kimlik ve ehliyet taşıma zorunluluğunun geleceğini şekillendirici, somut ve etkili adımlar atılabilir kanaatindeyim; fikriniz nedir?