Selam olsun,

1 mm kalınlığında kimliğin arkasında duruyor hiç düşünmedim neden taşıyorum diye Allah başka dert keder vermesin.
İlgiyle takip ediyorum konuyu ve yorumları ben neden dert etmedim diye hayıflanmaktayım.