serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam olsun,

1 mm kalınlığında kimliğin arkasında duruyor hiç düşünmedim neden taşıyorum diye Allah başka dert keder vermesin.
İlgiyle takip ediyorum konuyu ve yorumları ben neden dert etmedim diye hayıflanmaktayım.

Değerli Hocam,

bu konuda bir sempozyum düzenlemekte yarar var diye düşünmekteyim; hatta yurtdışında benzer zorunluluk olan ülkelerden de katılım sağlayabilirsek, kimlik ve ehliyet taşıma zorunluluğunun geleceğini şekillendirici, somut ve etkili adımlar atılabilir kanaatindeyim; fikriniz nedir?