• 22-05-2024, 22:06:52
    #10
    En iyisi sanırım
    Küçük pazarda ölçekleme.
  • 22-05-2024, 22:12:27
    #11
    Web site yaptırmak isteyip ısrarla hiç bir brief vermeyen müşteri beni benden alıyor. Aklıma geldikçe sinirleniyorum Restorana gidip bana yemelik bir şeyler getir ama lezzetli olsun demek gibi bir şey. Doğru brief almayı geçtim de hiç brief almadan iş yapmaya çalıştığımız oluyor resmen...
  • 22-05-2024, 22:13:19
    #12
    Yazılım işi yapıyorum. Bence en zor kısmı beynimin sürekli işle meşgul olması. 2dk işle alakalı bişey düşünmeden duramıyorum. Bence brief olayı çok sorun değil, yönlendirme ve örnekler ile müşterinin ne istediğini öğrenmek zor olmuyor.
  • 22-05-2024, 22:24:28
    #13
    is farketmeksizin musteriye yaptigin isin, verdigin hizmetin degerini anlatmak.
  • 22-05-2024, 23:11:19
    #14
    Satış Mühendislerinin aktivitelerini takip edip hedeflendirmek çok zor bu günlerde. Planlamacılar plan yapamıyor, piyasa ve nakit akışları çok bozuk, sürekli kendilerini garanti altına almak için stoğa toplu mal getirtmek istiyorlar forecast siparişlerden. Ancak ben sürekli aşağı yönlü revize yapınca isyan ediyorlar Satınalma , stok düşürme ve satılmayacak malı getirtmeme hedefi olduğu için siparişi olan ürünleri bile getirtmek istemiyorlar, haftada 1 yaptığımız toplantıları 2 ye çıkarttık. Finans ödemek istemiyor ama tahsilat istiyor, satılmayan malın kimseye yararı olmadığını, tahsilatın azalacağını anlatmaya çalışıyorum her hafta Pazartesi günleri.
    Genel müdür zaten isyanlarda, ciro düşüyor, kasadaki para azalıyor, kredi kullanımımız artıyor ( güncel faiz %67 &#128563, personel fazla görünmeye başlıyor diye beni darlıyor.

    Kısacası içimin en zor yanı insanları ikna ve motive etmek.