Merhaba. Her mesleğin bir çilesi vardır, tasarım anlamında doğru brifing almadığımız taktirde revizeler ile maalesef uğraşıyoruz. Bu sorunu işe başlamadan tam anlamıyla müşteriyi anlayıp tasarlamaya geçerek aştım. Çok şükür uzun süredir revizeye gittiğim iş olmuyor
Sizin de işimin çilesi bu dediğiniz bir şey var mı?