Satış Mühendislerinin aktivitelerini takip edip hedeflendirmek çok zor bu günlerde. Planlamacılar plan yapamıyor, piyasa ve nakit akışları çok bozuk, sürekli kendilerini garanti altına almak için stoğa toplu mal getirtmek istiyorlar forecast siparişlerden. Ancak ben sürekli aşağı yönlü revize yapınca isyan ediyorlar

Satınalma , stok düşürme ve satılmayacak malı getirtmeme hedefi olduğu için siparişi olan ürünleri bile getirtmek istemiyorlar, haftada 1 yaptığımız toplantıları 2 ye çıkarttık. Finans ödemek istemiyor ama tahsilat istiyor, satılmayan malın kimseye yararı olmadığını, tahsilatın azalacağını anlatmaya çalışıyorum her hafta Pazartesi günleri.
Genel müdür zaten isyanlarda, ciro düşüyor, kasadaki para azalıyor, kredi kullanımımız artıyor ( güncel faiz %67 😳

, personel fazla görünmeye başlıyor diye beni darlıyor.
Kısacası içimin en zor yanı insanları ikna ve motive etmek.