• 22-05-2024, 17:41:44
    #1
    Arkadaşlar bundan birkaç gün önce aracım şanzımanı indirilmişti.
    Konu burada: https://www.r10.net/off-topic/408063...post1087348822

    Tamir edildi. Bugün teslim aldım ve aldığım an radyatör patladı. Tekrar geri götürdüm ve radyatörün değişeceği söylendi. Bir de böyle masraf çıktı. Neden üst üste böyle şeyler oluyor? Yanlış antifiriz radyatöre de zarar vermiş patladı dedi. Arkadaşlar sürekli masraf masraf bıktım Honda civic araçtan nefret etmeye başladım. Bu araba bundan sonra daha sorun çıkarır mı ne olacak böyle? Başına böyle bişey gelen oldu mu daha önce?
  • 22-05-2024, 17:43:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Çok geçmiş olsun. 1.6 ies almayı düşünüyordum almayayım mı hocam?
  • 22-05-2024, 17:44:20
    #3
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun. 1.6 ies almayı düşünüyordum almayayım mı hocam?
    Benim arabam 2016 model. Asla bakımlarını felan eksik etmezdim. Çok dikkatli kullanırdım. Ama bıktırdı Honda Civicden nefret etmeye başladım.
  • 22-05-2024, 17:45:43
    #4
    Senin yine iyi biz motoru değiştirdik iki hafta oluyor 85 bin TL para verdik. Arabaya ne yaptılarsa cam otomatiği çalışmıyor katalizör benzin dolmuş klima da üflemiyor. Tekrar sanayiye götürdük 10 bini geçti masraf daha da yiyecek gibi. Sanayiye düşünce arabayı satıp sıfır alacaksın valla durumun olacak, geçmiş olsun
  • 22-05-2024, 17:49:55
    #5
    Platin üye
    Bı laf var sanayiye düşeceğine k.... Düş daha iyi, diye 😂
  • 22-05-2024, 17:51:15
    #6
    Abiminde honda civic 1.6 ies 98 model oda motoru yedi bugün 😄 sizin dertleride görünce artık sinirden gülmeye başladım 😄 bi araba böyle mi sorunlu olur, rektefede olmuyor komple motor değişecek bizim

    erdemozturk52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bundan birkaç gün önce aracım şanzımanı indirilmişti.
    Konu burada: https://www.r10.net/off-topic/408063...post1087348822

    Tamir edildi. Bugün teslim aldım ve aldığım an radyatör patladı. Tekrar geri götürdüm ve radyatörün değişeceği söylendi. Bir de böyle masraf çıktı. Neden üst üste böyle şeyler oluyor? Yanlış antifiriz radyatöre de zarar vermiş patladı dedi. Arkadaşlar sürekli masraf masraf bıktım Honda civic araçtan nefret etmeye başladım. Bu araba bundan sonra daha sorun çıkarır mı ne olacak böyle? Başına böyle bişey gelen oldu mu daha önce?
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun. 1.6 ies almayı düşünüyordum almayayım mı hocam?
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin yine iyi biz motoru değiştirdik iki hafta oluyor 85 bin TL para verdik. Arabaya ne yaptılarsa cam otomatiği çalışmıyor katalizör benzin dolmuş klima da üflemiyor. Tekrar sanayiye götürdük 10 bini geçti masraf daha da yiyecek gibi. Sanayiye düşünce arabayı satıp sıfır alacaksın valla durumun olacak, geçmiş olsun
  • 22-05-2024, 17:54:49
    #7
    Size bisey soyliyimmi aynisi arkadaşımın başına gdi radyatör tikaliymis motor yapıldı bu yüzden. Sorun çözülmeyince 300 liraya cikma radyatör takılıp denendi sorun çözüldü
  • 22-05-2024, 17:55:14
    #8
    antifriz hemen 1 2 günde radyatörü patlatmaz.
    daha önce antifriz yoksa şimdi koyduysanız soğutma sistemi hortumları 1 aya patlak vermeri muhtemel.
    arada hortumlara bakarsın kaçak varsa gözle görebilirsin.

    başka masraf çıkarır mı kısmı muamma.
  • 22-05-2024, 18:08:16
    #9
    Kurumsal Üye
    erdemozturk52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bundan birkaç gün önce aracım şanzımanı indirilmişti.
    Konu burada: https://www.r10.net/off-topic/408063...post1087348822

    Tamir edildi. Bugün teslim aldım ve aldığım an radyatör patladı. Tekrar geri götürdüm ve radyatörün değişeceği söylendi. Bir de böyle masraf çıktı. Neden üst üste böyle şeyler oluyor? Yanlış antifiriz radyatöre de zarar vermiş patladı dedi. Arkadaşlar sürekli masraf masraf bıktım Honda civic araçtan nefret etmeye başladım. Bu araba bundan sonra daha sorun çıkarır mı ne olacak böyle? Başına böyle bişey gelen oldu mu daha önce?
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun. 1.6 ies almayı düşünüyordum almayayım mı hocam?
    Civic corolla Mazda bunlar sanayi yüzü görmez ama sanayi öyle bir yerki sırf adam keklemek için türlü şeyler döndürürler. Yinede ne alıtorsant al iyi baktırmak lazım yoksa daha civic alan kronik sorunu var diyeni görmedim ☺