angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun. 1.6 ies almayı düşünüyordum almayayım mı hocam?
Benim arabam 2016 model. Asla bakımlarını felan eksik etmezdim. Çok dikkatli kullanırdım. Ama bıktırdı Honda Civicden nefret etmeye başladım.