Arkadaşlar bundan birkaç gün önce aracım şanzımanı indirilmişti.
Konu burada:
https://www.r10.net/off-topic/408063...post1087348822
Tamir edildi. Bugün teslim aldım ve aldığım an radyatör patladı. Tekrar geri götürdüm ve radyatörün değişeceği söylendi. Bir de böyle masraf çıktı. Neden üst üste böyle şeyler oluyor? Yanlış antifiriz radyatöre de zarar vermiş patladı dedi. Arkadaşlar sürekli masraf masraf bıktım Honda civic araçtan nefret etmeye başladım. Bu araba bundan sonra daha sorun çıkarır mı ne olacak böyle? Başına böyle bişey gelen oldu mu daha önce?
Çok geçmiş olsun. 1.6 ies almayı düşünüyordum almayayım mı hocam?
Civic corolla Mazda bunlar sanayi yüzü görmez ama sanayi öyle bir yerki sırf adam keklemek için türlü şeyler döndürürler. Yinede ne alıtorsant al iyi baktırmak lazım yoksa daha civic alan kronik sorunu var diyeni görmedim ☺