Abiminde honda civic 1.6 ies 98 model oda motoru yedi bugün 😄 sizin dertleride görünce artık sinirden gülmeye başladım 😄 bi araba böyle mi sorunlu olur, rektefede olmuyor komple motor değişecek bizim

erdemozturk52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bundan birkaç gün önce aracım şanzımanı indirilmişti.
Konu burada: https://www.r10.net/off-topic/408063...post1087348822

Tamir edildi. Bugün teslim aldım ve aldığım an radyatör patladı. Tekrar geri götürdüm ve radyatörün değişeceği söylendi. Bir de böyle masraf çıktı. Neden üst üste böyle şeyler oluyor? Yanlış antifiriz radyatöre de zarar vermiş patladı dedi. Arkadaşlar sürekli masraf masraf bıktım Honda civic araçtan nefret etmeye başladım. Bu araba bundan sonra daha sorun çıkarır mı ne olacak böyle? Başına böyle bişey gelen oldu mu daha önce?
angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun. 1.6 ies almayı düşünüyordum almayayım mı hocam?
neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin yine iyi biz motoru değiştirdik iki hafta oluyor 85 bin TL para verdik. Arabaya ne yaptılarsa cam otomatiği çalışmıyor katalizör benzin dolmuş klima da üflemiyor. Tekrar sanayiye götürdük 10 bini geçti masraf daha da yiyecek gibi. Sanayiye düşünce arabayı satıp sıfır alacaksın valla durumun olacak, geçmiş olsun