• 19-05-2024, 01:12:20
    #1
    Evet şimdi herkes ticaret yapıyor ve herkesin ticareti var
    Benim profil sayfamda şöyle bir buton olsa
    Daha önceden herhangi bir şekilde negatif puan almış kişilerin tamamının benimle iletişime geçmesi durumunda bana şu uyarı mesaj attığı sayfada çıksın

    daha önceden 6 negatif puan almış mağduriyet 2023 şu tarihte giderildiği için puanlar normale dönmüştür.
    Negatif aldığı konular şunlardır
    Konu 1 ( bu konudan 3 negatif )
    Konu 2 ( bu konudan 2 negatif )
    Konu 3 ( bu konudan 1 ne

    Ben buna göre rahat rahat alışveriş yapayım diye düşünüyorum

    Çünkü negatif puan temizleniyor ama herhangi bir kaydı olduğunu göremiyorum.
    Ticaret Puanı olduğu gibi kişinin Ticaret Sicil Kaydı oluşturulsun

    Kişinin ticaret yaptığı tutarlara göre bir puanlama yapsın

    daha önce en yüksek 500 TL lik ticaret gerçekleştirmiştir
    Bu alınan ticaret puanları toplam 10 kişiden oluşur
    Kişi en son negatif ticaret puanını 2022 yılında almıştır
    Kişinin en yüksek negatif puanı 1000tl lik işlemde ortaya çıkmıştır.
    Kişinin Mağduriyetlerini giderme hızı ortalama 12 saattir


    Buna benzer sistemler kodlanabilir , en azından kişinin ticaret sicil kaydının olmasını ve en azından 1-2 yıl boyunca kayıtlarda kalmasını sağlarsak en azından kişiler ticaret yaparken doğru kişileri tercih edebilir .

    ticaret puanı almak için bir sürü ürün almaya veya satmaya uğraşanlar kaybolur diye düşünüyorum

    Siz ne düşünüyorsunuz ?
    Bu kategori eğer yanlış yerdeyse yetkili bir arkadaşımızı konunun doğru yere taşınması adına etiketleyebilir misiniz ?
  • 19-05-2024, 01:18:28
    #2
    çok kişi olumsuz etkilenir , o mantığa göre şöyle düşün mesela adam kendini düzeltmiştir Fakat dediğin sebepten ötürü Zaten ticaretim azalıyor diyip kimse gidipte üyelik almaz etkilenen r10 olur
  • 19-05-2024, 01:20:43
    #3
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok kişi olumsuz etkilenir , o mantığa göre şöyle düşün mesela adam kendini düzeltmiştir Fakat dediğin sebepten ötürü Zaten ticaretim azalıyor diyip kimse gidipte üyelik almaz etkilenen r10 olur
    Ona bakarsak çoğu üyenin negatif ticaret puanları siliniyor ben kime güveneceğim? En son ne zaman negatif aldığını bilirsem kişinin kendine çeki düzen verip vermediğini bilemez miyim ?
  • 19-05-2024, 01:22:01
    #4
    mesutcandemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ona bakarsak çoğu üyenin negatif ticaret puanları siliniyor ben kime güveneceğim? En son ne zaman negatif aldığını bilirsem kişinin kendine çeki düzen verip vermediğini bilemez miyim ?
    Sildirdiğine göre demekki Profilinin kirlenmesini istemiyordur sende mağdur olursan , silinmesi için mağduriyetini giderebilir o ihtimalde vardır

    ha , haksız yere silindiğini düşündüğün varsa silen moderatörü coşkun çetin e bildirebilirsin
  • 19-05-2024, 01:24:49
    #5
    Bu konu çok konuşuldu, yönetimin açıklaması aslında tatmin edici.
    Negatif ticaret puanları silinmese diyoruz, ben de diyorum. Ama onlar da diyor ki:
    Biz bu sistemi sizin için böyle yaptık.
    Mağdur eden, negatif puanım silinsin diye bile olsa mağduriyeti gidermeye çalışıyor. Her halükarda negatif puan duracaksa adam mağduriyeti gidermek için emek/zaman/para harcamak istemiyor doğal olarak.
  • 19-05-2024, 01:25:54
    #6
    myildirim43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konu çok konuşuldu, yönetimin açıklaması aslında tatmin edici.
    Negatif ticaret puanları silinmese diyoruz, ben de diyorum. Ama onlar da diyor ki:
    Biz bu sistemi sizin için böyle yaptık.
    Mağdur eden, negatif puanım silinsin diye bile olsa mağduriyeti gidermeye çalışıyor. Her halükarda negatif puan duracaksa adam mağduriyeti gidermek için emek/zaman/para harcamak istemiyor doğal olarak.
    bende diyorum ki zaten silinsin ama bende neden nasıl olmuş olay ne zaman silinmiş göreyim ayağımı ona göre denk alayım
  • 19-05-2024, 01:34:47
    #7
    mesutcandemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende diyorum ki zaten silinsin ama bende neden nasıl olmuş olay ne zaman silinmiş göreyim ayağımı ona göre denk alayım
    Çok iyi anladım hocam demek istediğiniz. Şöyle düşünün. Bahsettiğiniz sistem geldi ve X kişinin profiline girdiğinizde yakın zamanda mağduriyet yaşatıp 2 gün içerisinde çözümlediğini gördünüz. Muhtemelen ticaretten vazgeçersiniz.
    Hal böyle olunca o kullanıcıların ticareti ciddi oranda azalacaktır. E böyle olunca da yine aynı yere gelip, yaşattığı mağduriyeti gidermek için çaba sarf etmeyebilir.
    Herkes sizin bizim kadar iyi niyetli değil hocam maalesef