myildirim43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konu çok konuşuldu, yönetimin açıklaması aslında tatmin edici.
Negatif ticaret puanları silinmese diyoruz, ben de diyorum. Ama onlar da diyor ki:
Biz bu sistemi sizin için böyle yaptık.
Mağdur eden, negatif puanım silinsin diye bile olsa mağduriyeti gidermeye çalışıyor. Her halükarda negatif puan duracaksa adam mağduriyeti gidermek için emek/zaman/para harcamak istemiyor doğal olarak.
bende diyorum ki zaten silinsin ama bende neden nasıl olmuş olay ne zaman silinmiş göreyim ayağımı ona göre denk alayım