Evet şimdi herkes ticaret yapıyor ve herkesin ticareti var
Benim profil sayfamda şöyle bir buton olsa
Daha önceden herhangi bir şekilde negatif puan almış kişilerin tamamının benimle iletişime geçmesi durumunda bana şu uyarı mesaj attığı sayfada çıksın
daha önceden 6 negatif puan almış mağduriyet 2023 şu tarihte giderildiği için puanlar normale dönmüştür.
Negatif aldığı konular şunlardır
Konu 1 ( bu konudan 3 negatif )
Konu 2 ( bu konudan 2 negatif )
Konu 3 ( bu konudan 1 ne
Ben buna göre rahat rahat alışveriş yapayım diye düşünüyorum
Çünkü negatif puan temizleniyor ama herhangi bir kaydı olduğunu göremiyorum.
Ticaret Puanı olduğu gibi kişinin Ticaret Sicil Kaydı oluşturulsun
Kişinin ticaret yaptığı tutarlara göre bir puanlama yapsın
daha önce en yüksek 500 TL lik ticaret gerçekleştirmiştir
Bu alınan ticaret puanları toplam 10 kişiden oluşur
Kişi en son negatif ticaret puanını 2022 yılında almıştır
Kişinin en yüksek negatif puanı 1000tl lik işlemde ortaya çıkmıştır.
Kişinin Mağduriyetlerini giderme hızı ortalama 12 saattir
Buna benzer sistemler kodlanabilir , en azından kişinin ticaret sicil kaydının olmasını ve en azından 1-2 yıl boyunca kayıtlarda kalmasını sağlarsak en azından kişiler ticaret yaparken doğru kişileri tercih edebilir .
ticaret puanı almak için bir sürü ürün almaya veya satmaya uğraşanlar kaybolur diye düşünüyorum
Siz ne düşünüyorsunuz ?
Bu kategori eğer yanlış yerdeyse yetkili bir arkadaşımızı konunun doğru yere taşınması adına etiketleyebilir misiniz ?