MotilusLTD adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
r10'a GET (Güvenli E-Ticaret) Ne Zaman Gelecek ?
21
●1.794
- 14-05-2024, 22:19:42Yanıt belli yönetim bunu önceden bu sebepler ile yapılmayacak olarak açıkladı zaten
- 14-05-2024, 22:19:47Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Zorunlu olmasın fakat seçmek isteyen seçebilsin. Komisyonu da %5 - %10 olsun atıyorum. 40 - 50 binlik bir iş için herkes get seçeneğini seçer.
Böyle bir seçenek olmadığı için 8 bin usd lik iş yaptım 1 ay içerisinde. Mecbur güvenip gönderdim, şükür şerefli namuslu insanlara denk geldim. Ama get olsaydı get'i kullanırdım. - 14-05-2024, 22:21:50R10 yönetimi komisyon faturası keser. Satıcı faturasını kesmiş kesmemiş ilgilendirmez. Bynogame - oyunfor - sonteklif gibi platformlarda item satan veya alan kişi fatura kesiyor mu hayır tabiki. Aracı komisyon faturasını kesip geçiyor. Faturayı satıcı kesmediyse bu da firmayı etkilemiyor. Yapılabilir yani kısacası.
- 14-05-2024, 22:22:14Bunlar trader verilenler. her 10 işten en az 7'sinde trader kullanılmıyor. Bence daha fazla..MotilusLTD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayırca belli bir komisyon kesilerek get gelebilir. Yaklaşık 3 sene önce Coşkun hoca yakında gelecek demişti ama farklı projeler vs süre uzamış olabilir. - 14-05-2024, 22:23:10Muazzam mükemmel olurTahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-05-2024, 22:25:09Herşey resmi olmak zorunda bunun altından kim kalkabilir
500 tllik iş yaptınız %10 15 get'e %18 kdv elinize geçecek para pul olacak onu da geçtik herkes faturalı iş yapmak zorunda kalacak bu da ticareti bitme noktasına getirir.
Hepsini geçtik bunların yasal sorunları uyusmazliklari ile ilgilenecek bir kadro gerekir maliyet yük derken Forum Forum olmaktan çıkar
Zor iş vesselam..
