Herşey resmi olmak zorunda bunun altından kim kalkabilir
500 tllik iş yaptınız %10 15 get'e %18 kdv elinize geçecek para pul olacak onu da geçtik herkes faturalı iş yapmak zorunda kalacak bu da ticareti bitme noktasına getirir.
Hepsini geçtik bunların yasal sorunları uyusmazliklari ile ilgilenecek bir kadro gerekir maliyet yük derken Forum Forum olmaktan çıkar

Zor iş vesselam..