Zorunlu olmasın fakat seçmek isteyen seçebilsin. Komisyonu da %5 - %10 olsun atıyorum. 40 - 50 binlik bir iş için herkes get seçeneğini seçer.

Böyle bir seçenek olmadığı için 8 bin usd lik iş yaptım 1 ay içerisinde. Mecbur güvenip gönderdim, şükür şerefli namuslu insanlara denk geldim. Ama get olsaydı get'i kullanırdım.