MotilusLTD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Birde günde bu kadar ticaretin gerçekleştiği bir noktada bu operasyonu yönetecek personel vs. şart, günümüzde bu tarz bir platformdan asgari ücretle personel çalıştırılmayacağına göre bu işin maliyetide bu ticaretlere yansımalı...
Ayda 6.000 ticaret olsa vergisi ıvırı zıvırını düştüğün zaman her ticaret için R10'un kemiksiz bir 50 TL alması gerekir.
Bunlar trader verilenler. her 10 işten en az 7'sinde trader kullanılmıyor. Bence daha fazla..

Ayırca belli bir komisyon kesilerek get gelebilir. Yaklaşık 3 sene önce Coşkun hoca yakında gelecek demişti ama farklı projeler vs süre uzamış olabilir.