LittlePickle adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hipokondriyazis (Hastalık hastalığı)
38
●1.396
- 14-05-2024, 16:33:28Hocam bende 5 yıl önce nefes alamama tribine girip check-up yaptırmıştım, bişey çıkmayınca rahatladım. Sonra geçti.
- 15-05-2024, 00:10:14Öncelikle geçmiş olsun, 5-6 sene önce sokağa çıktığım anda çarpıntı başlıyordu, kelebekler uçuyor gibi oluyordu kalbimde, bazı günler acile kalp krizi geçiriyorum diye gidiyordum, sonra bir kardiolog'a gittim, herşeyi kontrol etti, efor testi yaptı birşeyim olmadığını söyledi ve psikoloğa yönlendirdi. O gün herşey geçti. bir daha da olmadı.