Öncelikle geçmiş olsun, 5-6 sene önce sokağa çıktığım anda çarpıntı başlıyordu, kelebekler uçuyor gibi oluyordu kalbimde, bazı günler acile kalp krizi geçiriyorum diye gidiyordum, sonra bir kardiolog'a gittim, herşeyi kontrol etti, efor testi yaptı birşeyim olmadığını söyledi ve psikoloğa yönlendirdi. O gün herşey geçti. bir daha da olmadı.