• 10-05-2024, 15:22:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, Platin üyelik aylık 1200 gayet makul fakat, Konu UP olarak kurumsallarla mücadele edemiyoruz, saatlik veya bir buçuk saatlik olarak konuyu üste taşıma özelliği olan aylık 2000-3000 civarında olacak bir üst paket olursa efsane olur.
    Platin Üyelik aylık 1200 bir üstü Kurumsal Üyelik 6 ay 10K.

    Bu ikisinin arasında aylık veya üç aylık bir paket gelirse çok seviniriz.

    Sizin düşünceleriniz neler?
  • 10-05-2024, 15:25:47
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, Platin üyelik aylık 1200 gayet makul fakat, Konu UP olarak kurumsallarla mücadele edemiyoruz, saatlik veya bir buçuk saatlik olarak konuyu üste taşıma özelliği olan aylık 2000-3000 civarında olacak bir üst paket olursa efsane olur.
    Platin Üyelik aylık 1200 bir üstü Kurumsal Üyelik 6 ay 10K.

    Bu ikisinin arasında aylık veya üç aylık bir paket gelirse çok seviniriz.

    Sizin düşünceleriniz neler?
  • 10-05-2024, 15:26:41
    #3
    backlinkmatik.com
    Kurumsal Double Plus bekliyoruz

    bize gerek kalmadan hep yukarida kalmasini saglayan
    şikayet konularinda bizim adımıza r10 avukatının savunma yapacağı
    aylık 1 bandan yırtma joker hakkı olan

    vs.

    mesela yani
  • 10-05-2024, 15:27:55
    #4
    😂 Bizede kurumsal yetmiyor hocam bazı kategorilerde up bile yetmiyor
  • 10-05-2024, 15:34:16
    #5
    En ideal paket Kurumsal Plus. ❤️
    Ekmek aslanın ağzında arkadaşlar
  • 10-05-2024, 15:35:45
    #6
    Bence konuyu yukarı taşımak bir işe yaramıyor. Reklam alanı satın alınmadığı sürece satışlarda büyük bir yükseliş görüneceğini sanmıyorum.
  • 10-05-2024, 15:36:47
    #7
    biz ne yapak ?
  • 10-05-2024, 15:39:19
    #8
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz ne yapak ?
    Silver'ın 1 alt modelini bekliyoruz
  • 10-05-2024, 16:12:51
    #9
    Hem ikisinin arasına gelsin hem aylık yada üç aylık gelsin şey yapsınlar mı kendi üyeliğini kendin oluştur Öyle bir paket gelsede aylık gelmez kurumsalı ezmiş olur çünkü.