• 10-05-2024, 16:15:00
    #10
    Sadece NET Çözümler 🚀
    BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, Platin üyelik aylık 1200 gayet makul fakat, Konu UP olarak kurumsallarla mücadele edemiyoruz, saatlik veya bir buçuk saatlik olarak konuyu üste taşıma özelliği olan aylık 2000-3000 civarında olacak bir üst paket olursa efsane olur.
    Platin Üyelik aylık 1200 bir üstü Kurumsal Üyelik 6 ay 10K.

    Bu ikisinin arasında aylık veya üç aylık bir paket gelirse çok seviniriz.

    Sizin düşünceleriniz neler?
    Hocam dijital rank satın alarak tüm üyeliklerdeki konu up süresini %50 düşürebilirsiniz.
  • 10-05-2024, 17:13:54
    #11
    Gariban Üye diye rank açılsın. Aylık 50 lira. Herhangi bir fonksiyonu olmayacak. Yalnızca rank.

    Almak isterim.
  • 10-05-2024, 17:17:47
    #12
    Allah başka dert vermesin