Merhaba, Platin üyelik aylık 1200 gayet makul fakat, Konu UP olarak kurumsallarla mücadele edemiyoruz, saatlik veya bir buçuk saatlik olarak konuyu üste taşıma özelliği olan aylık 2000-3000 civarında olacak bir üst paket olursa efsane olur.
Platin Üyelik aylık 1200 bir üstü Kurumsal Üyelik 6 ay 10K.

Bu ikisinin arasında aylık veya üç aylık bir paket gelirse çok seviniriz.

Sizin düşünceleriniz neler?