• 09-05-2024, 19:20:36
    #1
    Kategori Moderatörü
    Hayal ettiğiniz kesinlikle bu meslek grubunda çalışmalıyım dediğiniz işi mi yapıyorsunuz yoksa zorunlu bir işe girip hayatınızı idame mi ediyorsunuz veya hayalinizdeki işi yapıp nerden bulaştım bu işe deyip pişmanlık yaşıyor musunuz?
  • 09-05-2024, 19:23:28
    #2
    Evet 😎
  • 09-05-2024, 19:24:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bende bilmiyorum
  • 09-05-2024, 19:24:38
    #4
    Her gün nereden bulaştık bu işe diyoruz
    Ama olumsuz durumları kendim için yakıt olarak kullanıp motive oluyorum. Misal çıktım işten yorgun argın kendi kendime diyorum ki ; Bilgisayardaki işlerini yapmazsan böyle köleliğe maruz kalmaya devam edeceksin, sabah 6 da kalkacaksın kar kış demeden çalışacaksın, mobing yiyeceksin vsvs.
  • 09-05-2024, 19:24:58
    #5
    30 yaşımda keşfettim hayalimi. Maşallah 8 seneyi aştık sektörden ekmek yiyoruz
  • 09-05-2024, 19:25:49
    #6
    Kategori Moderatörü
    onuralcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 yaşımda keşfettim hayalimi. Maşallah 8 seneyi aştık sektörden ekmek yiyoruz
    Demek ki bu işin yaşla çok alakası yok
  • 09-05-2024, 19:32:06
    #7
    Hayâlimdeki iş hariç bütün işleri yapıyorum
  • 09-05-2024, 19:33:31
    #8
    Hayır.
    Hayal değil, sevdiğim ve keyif aldığım iş 2014 te bitti.
    Şimdi sadece para kazanmak helalinden.
  • 09-05-2024, 19:39:28
    #9
    Uyumaya para verseler yaparım. Kimse uyumaya para vermiyor maalesef.