Hayal ettiğiniz kesinlikle bu meslek grubunda çalışmalıyım dediğiniz işi mi yapıyorsunuz yoksa zorunlu bir işe girip hayatınızı idame mi ediyorsunuz veya hayalinizdeki işi yapıp nerden bulaştım bu işe deyip pişmanlık yaşıyor musunuz?