Her gün nereden bulaştık bu işe diyoruz

Ama olumsuz durumları kendim için yakıt olarak kullanıp motive oluyorum. Misal çıktım işten yorgun argın kendi kendime diyorum ki ; Bilgisayardaki işlerini yapmazsan böyle köleliğe maruz kalmaya devam edeceksin, sabah 6 da kalkacaksın kar kış demeden çalışacaksın, mobing yiyeceksin vsvs.