• 08-07-2009, 23:33:25
    #10
    WiND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işletim sisteminiz nedir? bios update etmenizde yarar var. soğutma sistemindede sorun olmuş olabilir.
    Daha bugün aldım, Vista Home Premium, Q9300 4 GB RAM 1 GB HD 4650 Ekran kartı 640 GB harddisk :S
  • 09-07-2009, 00:14:02
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Güç kaynağın yetmeyebilir o sisteme, güç kaynağınıda yazarsan bişeyler söyleyebilirim.
  • 09-07-2009, 00:18:51
    #12
    Üyeliği durduruldu
    windows vista işte...bence sorun vistada gerekli tüm güncellemeleri yapınız öyle deneyin
  • 09-07-2009, 00:20:30
    #13
    emin_hask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım ben kaç yıllık teknik servisim , pes yani.


    Xeraa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güç kaynağın yetmeyebilir o sisteme, güç kaynağınıda yazarsan bişeyler söyleyebilirim.
    Şimdi bakıyorum ama gerçekten ısınmaktan oluyor. Denedim şimdi soğuktan sonra biraz oyunu oynayabiliyorsun. Isındıktan sonra tak diyerek siyah ekran ve pc kapanıyor.
  • 09-07-2009, 00:23:17
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Şimdi bakıyorum ama gerçekten ısınmaktan oluyor. Denedim şimdi soğuktan sonra biraz oyunu oynayabiliyorsun. Isındıktan sonra tak diyerek siyah ekran ve pc kapanıyor.
    Bilgisayar Masaüstü mü? Dizüstü mü ?
  • 09-07-2009, 00:26:17
    #15
    WebShare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayar Masaüstü mü? Dizüstü mü ?
    Masaüstü.
  • 09-07-2009, 00:30:14
    #16
    PC Hazır mı ?
    Yoksa Toplama mı ?
    Hazırsa Teknik Desteğe Gidip İçine Fan Taktırabilirsin.
    Ama Toplamaysa :
    http://vatanbilgisayar.com/products.aspx?L2=OEMCLL
    Buradan İstediğini Seçebilirsin Kendin Takabilirsin, Taktırabilirsin.
  • 09-07-2009, 00:34:02
    #17
    WebShare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PC Hazır mı ?
    Yoksa Toplama mı ?
    Hazırsa Teknik Desteğe Gidip İçine Fan Taktırabilirsin.
    Ama Toplamaysa :
    http://vatanbilgisayar.com/products.aspx?L2=OEMCLL
    Buradan İstediğini Seçebilirsin Kendin Takabilirsin, Taktırabilirsin.
    Vatan'dan aldım zaten ürünü. Casper ürünüymüş
    http://www.vatanbilgisayar.com/produ...spx?I_ID=38349

    Yarın gidip durumları anlatıcam. Yamuk yılık cevap verirlerse kasayı ağızlarına ağızlarına vurucam.
  • 09-07-2009, 02:05:04
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Ment hocam,fanı vs. yokmu ? - Gelişmiş ekran kartlarında üst aparat kısmında küçük mini bir fan bulunur. eğerki fan yoksa 3v lik bir fan ile soğutun , en iyisi aldığınız yere ''vatan computer'' götürün size izah ederler.