• 09-07-2009, 02:08:41
    #19
    oyundadır sorun ben onboard 512 mb paylaşımlı ekran kartıyla az kasmayla oynuyorum hatta bitirdim
  • 09-07-2009, 02:19:20
    #20
    ekran kartı dışında güzel bir bilgisayar, oyun için ati 4800 serisi tavsiye ederim.
    elindeki kartla belirli oyunları oynarsın, full grakik istersen önerilerim;
    normal bütçe ile ati hd 4830, orta bütçe ile ati hd4850 yüksek bütçe ile 4890 toxic.
  • 09-07-2009, 08:12:22
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Ben oyun için ati önermem, ATi HD3600 1GB ilede Tom Clany Hawx oynanmıyor, pc reset atıyor, 512 mb lık geforce larda sorun olmuyor.
  • 09-07-2009, 08:33:49
    #22
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam aynı bilgisayarın Q8200 olanı bende var diğer özellikler ekran kartı aynı CoD5'i oynadım 5-6 bölümde geçtim hata vermedi , acaba oyunda sorun olabilir mi
  • 10-07-2009, 18:25:41
    #23
    Arslanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben oyun için ati önermem, ATi HD3600 1GB ilede Tom Clany Hawx oynanmıyor, pc reset atıyor, 512 mb lık geforce larda sorun olmuyor.
    yorum için saygı duyarım ama 512 kart kavramı yada 1 gb kart kavramı ülkemizde çok yanlış biliniyor, şu and bende hd 4850 modeli var 512 mb bellek ile gta4 sorunsuz oynuyorum, ekran kartının 1 gb olması bir şey ifade etmez, önemli olan chipset, yoksa 90 tl yde 1 gb kart var.
    şu anda 10 yılı geçti bilgisayar kullanmada gördüklerime göre oyun için amd ve partneri ati, grafik ve yazılım için intel, nvidia ikilisini tavsiye ederim.

    reset problemine gelince, Minumum gerçek 350W ve 15A üzeri kaliteli bir güç kaynağı ile kullanılması tavsiye edilir elindeki kart, muhtemelen güç kaynağın yetmiyor.
  • 10-07-2009, 19:19:28
    #24
    Sorunu çözdüm arkadaşlar. Götürdüm vatan bilgisayara hemen teknik servise alalım yarın arayalım hesabı yaptılar. Babam da malum dün alıp bugün arızalı çıkınca dayanamayıp sarmış sağa sola. Adamlar hemen test ediyoruz diye çıkardılar kasayı.

    10 -20 dk test ettikten sonra gelip birşeyi yok dediler. Bende çıktım cod5 i açtım melet şey çalıştı biraz oynadık. Teknik servis sorumlusu mu müdürüyle mi ne tam ama bende kapanıyor derken pc kapandı. O zaman çok sevindim tabi.

    Hemen kasanın içini açtılar. Kasayı açar açmaz ekran kartının pervanesi düştü. Teknik servis sorumlusu mudur müdürü mü hemen değişim yapın dediler. Yeni kasa aldım şuan çok iyi nazar değmesin
  • 10-07-2009, 20:33:43
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorunu çözdüm arkadaşlar. Götürdüm vatan bilgisayara hemen teknik servise alalım yarın arayalım hesabı yaptılar. Babam da malum dün alıp bugün arızalı çıkınca dayanamayıp sarmış sağa sola. Adamlar hemen test ediyoruz diye çıkardılar kasayı.
    10 -20 dk test ettikten sonra gelip birşeyi yok dediler. Bende çıktım cod5 i açtım melet şey çalıştı biraz oynadık. Teknik servis sorumlusu mu müdürüyle mi ne tam ama bende kapanıyor derken pc kapandı. O zaman çok sevindim tabi.
    Hemen kasanın içini açtılar. Kasayı açar açmaz ekran kartının pervanesi düştü. Teknik servis sorumlusu mudur müdürü mü hemen değişim yapın dediler. Yeni kasa aldım şuan çok iyi nazar değmesin
    hayırlısı olsun