Ment hocam,fanı vs. yokmu ? - Gelişmiş ekran kartlarında üst aparat kısmında küçük mini bir fan bulunur. eğerki fan yoksa 3v lik bir fan ile soğutun , en iyisi aldığınız yere ''vatan computer'' götürün size izah ederler.