• 08-07-2009, 20:30:08
    #1
    sunucuoptimizasyon.com
    Akbank müşterilerine her türlü işkenceyi yapmaya devam ediyor.

    - Havale 1 lira.
    - Eft 3 lira.
    - Btmden havale işlemi 5 tl.
    - Atm/Btmlerden alınan her fiş için bilmem kaç kuruş kesinti.
    - Atm/Btmlerden döküm alırsanız 5 tl.

    Bunları sineye çekmiştik. Şimdi bir bomba daha. Temmuzdan itibaren artık cep şubesinden gelen her sms için (yani şifre talepleri) 0.20 kuruş karşılığı kontör düşecek yada faturanıza yansıtılacak. Pes diyorum başka birşey demiyorum.

    Bu arada şimdi gördüm akbank wap servisini kullanarak eft ve havale ücretsiz yapılabiliyormuş doğru mudur ?
  • 08-07-2009, 20:35:11
    #2
    oha artık bu dakkadan sonra akbank kullanmıyorum ne kadar kestikleri para varsa bir kuruşunu helal etmiyorum
  • 08-07-2009, 20:46:57
    #3
    https://www.r10.net/e-gold-paypal-2co...a-yontemi.html

    Akbank'ta da işe yarar belki.
  • 08-07-2009, 20:47:45
    #4
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    Akbanktan uzak durmak gerekir
  • 08-07-2009, 20:50:35
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteri numarası ve kullanıcı adı girdikten sonra telefona mesajla url geliyor o urlye tıklayarak giriliyor şubeye denedim o yöntemi ama işte mesaj olayında tıkandım.
  • 08-07-2009, 20:53:07
    #6
    Misafir
    Alıntı
    Btmden havale işlemi 5 tl.
    Bu nasıl bir ücret
  • 08-07-2009, 20:55:18
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    ByMsT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu nasıl bir ücret
    Eft olsa yine anlarımda aynı banka içinden, başka bir şubeye gidecek para banka çalışanı parayı burdan alıp şubeye götürmeyecek ki.
  • 08-07-2009, 20:58:19
    #8
    Anlamadım, ben şimdi akbank'ta para transferi yaparken şifre geliyor telefona. benim telefonumda kontor yoksa ben transferi yapamıcakmıyım.
  • 08-07-2009, 20:59:39
    #9
    sunucuoptimizasyon.com
    Diazem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamadım, ben şimdi akbank'ta para transferi yaparken şifre geliyor telefona. benim telefonumda kontor yoksa ben transferi yapamıcakmıyım.
    Aynen öyle.