Akbank müşterilerine her türlü işkenceyi yapmaya devam ediyor.
- Havale 1 lira.
- Eft 3 lira.
- Btmden havale işlemi 5 tl.
- Atm/Btmlerden alınan her fiş için bilmem kaç kuruş kesinti.
- Atm/Btmlerden döküm alırsanız 5 tl.
Bunları sineye çekmiştik. Şimdi bir bomba daha. Temmuzdan itibaren artık cep şubesinden gelen her sms için (yani şifre talepleri) 0.20 kuruş karşılığı kontör düşecek yada faturanıza yansıtılacak. Pes diyorum başka birşey demiyorum.
Bu arada şimdi gördüm akbank wap servisini kullanarak eft ve havale ücretsiz yapılabiliyormuş doğru mudur ?