hahahaahah çok güldüm

Ne alaka güzel kardeşim iyi misin?
İlla türkçe to türkçe çeviri mi yapayım özel sana, peki yapayım.
Konuyla dediklerinin uzaktan yakından alakası yok, ben yaşantıları nasıl olur sizce diyorum sen diyorsun ki yargılama!
Ya nasıl olur dedim. N-A-S-I-L O-L-U-R bak senin için harflerine de ayırdım.
Bak diğer üyelere herkes görüşünü belirtmiş, sen gelip cık cık alakasız laflar ediyorsun. Ortada yargılama yok yani. Senin ki şuan duyar kasmak oluyor ki, okuduğunu anlasan halen buna ısrar etmezdin bence.
Ayrıca madem ben sana göre boş biriyim gelip o değerli vaktini bana laf yetiştirerek burada harcama istersen. Bana iyilik yapmış olursun.
Yahu şu toplumdaki insanlara laf anlatmak deveye hendek atlatmaktak zor. Nasıl olur, kınamıyorum gibi laflar edince her şey oluyor bitiyor değil mi? Sosyoloji mi kasmak istiyorsun gel burdan kasalım. Öncelikli olarak insanların sürekli olarak partner değiştirmesine dikkat ediyorsun ve insanların özel hayatını takip ediyorsun ki nefes alır gibi partner değiştirdiklerini biliyorsun. Bu durum sana yanlış geliyor. Olgun bir davranış değil gibi yorumluyorsun ki bunları yazmışsın. Bu insanları düzgün biri olarak yorumlamıyorsun ki bunuda yazmışsın. Bak bunlar hep senin kendi elinden çıkma YARGILAR. Hani bana Türkçe to Türkçe dersi veriyorsun ya. Kınamıyorum deyip insanların ilişkilerini nasıl yargıladığına bir dön bak isterim. Gel gelelim senin hakkındaki düşünceme. Madem sen genç insanların geleceği hakkında yorum yapabiliyorsun ee bizde senin hakkında yapalım yahu ne olacak. Normalde seni hiç ilgilendirmemesi gereken başkalarının özel ilişkilerine duyduğun ilgiye bakılırsa, onlar gibi bir hayat yaşamak isterdin. Ancak aile, insan çevren, inançların, ideolojilerin yüzünden bunları yanlış bulmak zorunda kalıyorsun ve öyle hayatlar yaşayanların gelecekte depresif, mutsuz, anne, baba bile olamayacak profillerde olacağına kendini inandırıyorsun. Bunun üzerine tekrar düşünsen bile başka türlüsünü kabul edemiyorsun. Bak bunlar hep senin yazdıkların. Araya kınamıyorum, yargılamıyorum, Allah, kitap, din güzellemesi serpiştirmek işe yaramıyor. Neyse gerçekten toplumsal olarak bazı büyük dersleri almamız lazım. Ama nafile...