• 04-05-2024, 15:33:52
    #10
    32 yaşında biri olarak şunu gördüm;
    Yakışıklı bir erkekse her türlü buluyor birisini.
    Kadınsa yine her türlü buluyor birisini.
    Kucaktan kucağa gezen arkadaşlarımın hepsi buldu çok düzgün çocukları evlendi
  • 04-05-2024, 15:40:16
    #11
    Hiçbir şey olmayacak. Herkes hayatına devam edip birileriyle evlenecek.
  • 04-05-2024, 15:53:59
    #12
    Alıntı
    Hayatın gerçeklerini mi görüyorum bilemedim.
    Evet hayatın gerçeklerini görüyorsunuz.

    Kınadığınız şeyler çoğunluğa yayıldıysa normali artık odur. Toplumun kabul ettiği doğrudur.
    Siz yada biz azınlıkta olanlar normal dışı olmuş oluyor.

    Bir gün herkes g.tü açık gezerse , ben ahlaklıyım bunu yapamam diyen toplum tarafında ahlaksız olarak görülür : )
  • 04-05-2024, 15:58:53
    #13
    Öncelikli olarak insanların hayatlarını nasıl yaşayacaklarını geçmişteki ikili ilişkilere göre yargılamayı bırakmalısınız kanımca.
  • 04-05-2024, 16:21:44
    #14
    FrknYLMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikli olarak insanların hayatlarını nasıl yaşayacaklarını geçmişteki ikili ilişkilere göre yargılamayı bırakmalısınız kanımca.
    Okuduğunuzu anlayın önce sonra tekrar gelir yorum atarsınız
  • 04-05-2024, 16:27:08
    #15
    Monster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okuduğunuzu anlayın önce sonra tekrar gelir yorum atarsınız
    Konuyu tekrardan okudum, insanların ikili ilişkilerine bakarak gelecekte nasıl hayatlat süreceklerine dair yargılarda bulunduğunuzu gördüm. Bende size önyargılı olduğunuzu ve hatta insanaların ikili ilişkilerine bakarak gelecekteki profillerini çizmemeniz gerektiğini vuruluyorum. Ne çok boş vaktiniz varmış diye de söylemeden edemiyorum.
  • 04-05-2024, 16:35:23
    #16
    FrknYLMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu tekrardan okudum, insanların ikili ilişkilerine bakarak gelecekte nasıl hayatlat süreceklerine dair yargılarda bulunduğunuzu gördüm. Bende size önyargılı olduğunuzu ve hatta insanaların ikili ilişkilerine bakarak gelecekteki profillerini çizmemeniz gerektiğini vuruluyorum. Ne çok boş vaktiniz varmış diye de söylemeden edemiyorum.
    Hahahah He he tamam. Linç ettiğine göre ufak bir rahatlama gelmiştir, şimdi doğru Twitter’a. Orada daha iyi duyar kasarsın.
  • 04-05-2024, 16:38:05
    #17
    Monster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hahahah He he tamam. Linç ettiğine göre ufak bir rahatlama gelmiştir, şimdi doğru Twitter’a. Orada daha iyi duyar kasarsın.
    Yahu saygı sınırları aşmayayım diyorum yaşınız kaç onu da bilmiyorum ancak gençlerin aşk, meşk ilişkilerini inceleyip bunlar ilerde ne olacak, nasıl anne baba olacak demek nasıl bir davranıştır? Sizin anne, babanız nasıl olduysa onlarda öyle pekala olabilir. Asıl siz gidip kızlarsoruyor gibi mecralarda takılın isterseniz.
  • 04-05-2024, 16:46:48
    #18
    FrknYLMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu saygı sınırları aşmayayım diyorum yaşınız kaç onu da bilmiyorum ancak gençlerin aşk, meşk ilişkilerini inceleyip bunlar ilerde ne olacak, nasıl anne baba olacak demek nasıl bir davranıştır? Sizin anne, babanız nasıl olduysa onlarda öyle pekala olabilir. Asıl siz gidip kızlarsoruyor gibi mecralarda takılın isterseniz.
    hahahaahah çok güldüm
    Ne alaka güzel kardeşim iyi misin?

    İlla türkçe to türkçe çeviri mi yapayım özel sana, peki yapayım.

    Konuyla dediklerinin uzaktan yakından alakası yok, ben yaşantıları nasıl olur sizce diyorum sen diyorsun ki yargılama!
    Ya nasıl olur dedim. N-A-S-I-L O-L-U-R bak senin için harflerine de ayırdım.

    Bak diğer üyelere herkes görüşünü belirtmiş, sen gelip cık cık alakasız laflar ediyorsun. Ortada yargılama yok yani. Senin ki şuan duyar kasmak oluyor ki, okuduğunu anlasan halen buna ısrar etmezdin bence.

    Ayrıca madem ben sana göre boş biriyim gelip o değerli vaktini bana laf yetiştirerek burada harcama istersen. Bana iyilik yapmış olursun.