Alıntı
Hayatın gerçeklerini mi görüyorum bilemedim.
Evet hayatın gerçeklerini görüyorsunuz.

Kınadığınız şeyler çoğunluğa yayıldıysa normali artık odur. Toplumun kabul ettiği doğrudur.
Siz yada biz azınlıkta olanlar normal dışı olmuş oluyor.

Bir gün herkes g.tü açık gezerse , ben ahlaklıyım bunu yapamam diyen toplum tarafında ahlaksız olarak görülür : )