Monster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okuduğunuzu anlayın önce sonra tekrar gelir yorum atarsınız
Konuyu tekrardan okudum, insanların ikili ilişkilerine bakarak gelecekte nasıl hayatlat süreceklerine dair yargılarda bulunduğunuzu gördüm. Bende size önyargılı olduğunuzu ve hatta insanaların ikili ilişkilerine bakarak gelecekteki profillerini çizmemeniz gerektiğini vuruluyorum. Ne çok boş vaktiniz varmış diye de söylemeden edemiyorum.