Konuyu tekrardan okudum, insanların ikili ilişkilerine bakarak gelecekte nasıl hayatlat süreceklerine dair yargılarda bulunduğunuzu gördüm. Bende size önyargılı olduğunuzu ve hatta insanaların ikili ilişkilerine bakarak gelecekteki profillerini çizmemeniz gerektiğini vuruluyorum. Ne çok boş vaktiniz varmış diye de söylemeden edemiyorum.
Hahahah He he tamam. Linç ettiğine göre ufak bir rahatlama gelmiştir, şimdi doğru Twittera. Orada daha iyi duyar kasarsın.