FrknYLMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yahu şu toplumdaki insanlara laf anlatmak deveye hendek atlatmaktak zor. Nasıl olur, kınamıyorum gibi laflar edince her şey oluyor bitiyor değil mi? Sosyoloji mi kasmak istiyorsun gel burdan kasalım. Öncelikli olarak insanların sürekli olarak partner değiştirmesine dikkat ediyorsun ve insanların özel hayatını takip ediyorsun ki nefes alır gibi partner değiştirdiklerini biliyorsun. Bu durum sana yanlış geliyor. Olgun bir davranış değil gibi yorumluyorsun ki bunları yazmışsın. Bu insanları düzgün biri olarak yorumlamıyorsun ki bunuda yazmışsın. Bak bunlar hep senin kendi elinden çıkma YARGILAR. Hani bana Türkçe to Türkçe dersi veriyorsun ya. Kınamıyorum deyip insanların ilişkilerini nasıl yargıladığına bir dön bak isterim. Gel gelelim senin hakkındaki düşünceme. Madem sen genç insanların geleceği hakkında yorum yapabiliyorsun ee bizde senin hakkında yapalım yahu ne olacak. Normalde seni hiç ilgilendirmemesi gereken başkalarının özel ilişkilerine duyduğun ilgiye bakılırsa, onlar gibi bir hayat yaşamak isterdin. Ancak aile, insan çevren, inançların, ideolojilerin yüzünden bunları yanlış bulmak zorunda kalıyorsun ve öyle hayatlar yaşayanların gelecekte depresif, mutsuz, anne, baba bile olamayacak profillerde olacağına kendini inandırıyorsun. Bunun üzerine tekrar düşünsen bile başka türlüsünü kabul edemiyorsun. Bak bunlar hep senin yazdıkların. Araya kınamıyorum, yargılamıyorum, Allah, kitap, din güzellemesi serpiştirmek işe yaramıyor. Neyse gerçekten toplumsal olarak bazı büyük dersleri almamız lazım. Ama nafile...
Yine siz yine güzel şakalar, ağzınıza sağlık