• 30-04-2024, 01:11:58
    #10
    Site satmıştım
  • 30-04-2024, 01:12:19
    #11
    Harddiskten Fiat Uno'ya ilginç bir ticaret olmuş hocam

    serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harddisk sattım, Nokia 5800 aldım. Nokia ile Peugeot 103 aldım sonra çalışıp üzerine koyaraj Fiat Uno aldım
  • 30-04-2024, 01:12:37
    #12
    ademkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dövizdi sanırım
    Yok hocam 2 ev 2 arabaydı. Kalmadı ☺
  • 30-04-2024, 01:13:03
    #13
    Çocukken kafamda tepsiyle gevrek ve boyoz satarak başladım ama pek başarılı olamadım. Yarısını satabiliyordum yarısı kalıyordu. Birkaç kez tümünü de satmışlığım vardı.
  • 30-04-2024, 01:15:19
    #14
    Demir beyblade'im vardı. Herkesi üter, paralarını alırdım.

    Bıdığın birinin plastik beyblade'ini parçalamıştım wsde. Akşam anasını alıp geldi parasını istemeye. Bizimkilere karşı mahçup olmuştum. Sıfır beyblade aldıydık garibana.

    Monopoly ve Metin2 ile ticaretin temellerini attık.
  • 30-04-2024, 01:17:17
    #15
    Beybladelerime metal parçalar takardım kırmızı küçük leğen içerisinde leğeni parçalarcasına oynardık

    Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demir beyblade'im vardı. Herkesi üter, paralarını alırdım.

    Bıdığın birinin plastik beyblade'ini parçalamıştım wsde. Akşam anasını alıp geldi parasını istemeye. Bizimkilere karşı mahçup olmuştum. Sıfır beyblade aldıydık garibana.

    Monopoly ve Metin2 ile ticaretin temellerini attık.
  • 30-04-2024, 01:18:13
    #16
    ademkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beybladelerime metal parçalar takardım kırmızı küçük leğen içerisinde leğeni parçalarcasına oynardık
    Benimki de hileliydi, çok can yakıyor öyle.
  • 30-04-2024, 01:19:14
    #17
    Csoyuncu'dan cs1.5 sunucu kiralamış admin olmak isteyenlerde 100 kontör kart şifresi karşılığında alıyordu banka hesabım yoktu küçüktüm şifreleri satiyordum satamadigim zamanlar 300-400 kontorum oluyordu baya havalı yapıyordu beni o dönemde amacım para kazanmak değildi sunucu 7/24 yonetilebilsin diye..
  • 30-04-2024, 01:22:35
    #18
    kartvizit satmıştım 70 tl ye 15 tl kar ile hayatımın en mutlu günüydü bütün arkadaşlarıma hava atmıştım bu kartı ben tasarladım diye herkese göstermiştim o kartı hala saklarım