Ticarete İlk Olarak Ne Satarak Başladınız?
45
●1.430
- 30-04-2024, 01:12:19
- 30-04-2024, 01:12:37Yok hocam 2 ev 2 arabaydı. Kalmadı ☺ademkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-04-2024, 01:15:19Demir beyblade'im vardı. Herkesi üter, paralarını alırdım.
Bıdığın birinin plastik beyblade'ini parçalamıştım wsde. Akşam anasını alıp geldi parasını istemeye. Bizimkilere karşı mahçup olmuştum. Sıfır beyblade aldıydık garibana.
Monopoly ve Metin2 ile ticaretin temellerini attık. - 30-04-2024, 01:17:17Beybladelerime metal parçalar takardım kırmızı küçük leğen içerisinde leğeni parçalarcasına oynardık

Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 30-04-2024, 01:18:13Benimki de hileliydi, çok can yakıyor öyle.ademkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-04-2024, 01:19:14Csoyuncu'dan cs1.5 sunucu kiralamış admin olmak isteyenlerde 100 kontör kart şifresi karşılığında alıyordu banka hesabım yoktu küçüktüm şifreleri satiyordum satamadigim zamanlar 300-400 kontorum oluyordu baya havalı yapıyordu beni o dönemde
amacım para kazanmak değildi sunucu 7/24 yonetilebilsin diye..

amacım para kazanmak değildi sunucu 7/24 yonetilebilsin diye..