Beybladelerime metal parçalar takardım kırmızı küçük leğen içerisinde leğeni parçalarcasına oynardık

Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demir beyblade'im vardı. Herkesi üter, paralarını alırdım.

Bıdığın birinin plastik beyblade'ini parçalamıştım wsde. Akşam anasını alıp geldi parasını istemeye. Bizimkilere karşı mahçup olmuştum. Sıfır beyblade aldıydık garibana.

Monopoly ve Metin2 ile ticaretin temellerini attık.