• 30-04-2024, 15:09:51
    #28
    11 yaşındayken arkadaşlarım ile misket oynardık ben sürekli kaybederdim sonra bir gün köye gittik ve köy bakkalında file torbayla 100'lü karışık misket satıldığını keşfettim yanlış hatırlamıyorsam 2.5 TLydi ben her köye gittiğimde 10 TL'lik(400 lü) misket alıp şehirde oturduğumuz mahalledeki çocuklara satardım nadirliğine göre fiyat verirdim (kedi gözü vs gibi) ticarete o yaşta başladım sanırım
  • 30-04-2024, 15:15:31
    #29
    HizliResim.Net
    90 lı yıllar orta okulda koli koli sakız satmaya başladık

    1993-7 Bakırköy imam hatip lisesi
  • 30-04-2024, 15:38:36
    #30
    Ortaokulda bir çocuğa knight online setup ını CD ye atıp satmıştım. Ertesi gün geldi içinde oyun yok dedi başımdan kovdum. Ne bileyim ben CD ye kopyala yapıştırla bir şey atılmadığını
    • ademkilic
    ademkilic bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 30-04-2024, 16:38:15
    #31
    50 TL Darkorbit hesabı satmıştım
  • 30-04-2024, 16:39:47
    #32
    Davay davay 🌹
    Simit ve Su
  • 30-04-2024, 21:37:38
    #33
    9 yaşında mt2 depo
  • 30-04-2024, 22:07:21
    #34
    ilk okul 4teydim yada yeni bitirmiştim,pazarda su ve limonata satarak para kazanmıştım.süper bi duyguydu,çok hoşuma gitti ve arkası geldi sürekli.gördügüm her işe girdim nerdeyse,sürekli çalıştım tamamen zevkine...simit satma,ayakkabı boyama,biçok esnafın yanında çıraklık filan...derken bilgisayarlar girdi 2000 yılında hayatımıza,netde gördügüm her işe girmeye başladım ben de fiziki işleri bırakım.netde yaptıgım işleri saymaya kalksam,herhalde 10dk aralıksız iş sayarım.netdede nerdeyse para kazanılan her işten az-çok kazandık bişeyler çok şükür
  • 30-04-2024, 22:33:03
    #35
    Tribunlere soğuk su ve çay hizmeti
  • 30-04-2024, 22:54:26
    #36
    Knight online'da item,gb satarak başladım orada kazandığım paranın tadını hala alamadım.