Ticarete İlk Olarak Ne Satarak Başladınız?
45
●1.430
- 30-04-2024, 15:09:5111 yaşındayken arkadaşlarım ile misket oynardık ben sürekli kaybederdim sonra bir gün köye gittik ve köy bakkalında file torbayla 100'lü karışık misket satıldığını keşfettim yanlış hatırlamıyorsam 2.5 TLydi ben her köye gittiğimde 10 TL'lik(400 lü) misket alıp şehirde oturduğumuz mahalledeki çocuklara satardım nadirliğine göre fiyat verirdim (kedi gözü vs gibi) ticarete o yaşta başladım sanırım
- 30-04-2024, 22:07:21ilk okul 4teydim yada yeni bitirmiştim,pazarda su ve limonata satarak para kazanmıştım.süper bi duyguydu,çok hoşuma gitti ve arkası geldi sürekli.gördügüm her işe girdim nerdeyse,sürekli çalıştım tamamen zevkine...simit satma,ayakkabı boyama,biçok esnafın yanında çıraklık filan...derken bilgisayarlar girdi 2000 yılında hayatımıza,netde gördügüm her işe girmeye başladım ben de fiziki işleri bırakım.netde yaptıgım işleri saymaya kalksam,herhalde 10dk aralıksız iş sayarım.netdede nerdeyse para kazanılan her işten az-çok kazandık bişeyler çok şükür
- 30-04-2024, 22:54:26Knight online'da item,gb satarak başladım orada kazandığım paranın tadını hala alamadım.