• 26-04-2024, 21:39:50
    #1
    Hayırlı geceler,bildiğiniz veya bilmediğiniz üzere rapin efsanelerinden Beta Berk Bayındır 2 yıl önce ikamet ettiği rezidansın 8. katındaki dairesinin camından bilinmeyen bir nedenle düşerek hayatını kaybetti.
    Dünde ölüm yıl dönümüydü,rapciler toplanıp Beta ile albüm yaptılar. Bunu yapay zeka ile mi yapıyorlar? Hangi yapay zeka ise çok güzel ayarlamışlar


    https://www.youtube.com/watch?v=_3x1WDW3A7A



    Tüm albüm:


    https://open.spotify.com/intl-tr/alb...OmIdIBQuM9cFYf
  • 26-04-2024, 21:42:25
    #2
    Hayır yapay zeka değil, Beta, Vio veya başka bir müzisyenler çok kayıt alırlar ama paylaşmazlar, tarih ve feat önemlidir, birçok ham kayıtları vardır fakat beat üzerine konmamıştır, bu şekilde albüme farklı farklı isimler dahil oldu, Vionun da kaydettiği ama yayınlamadığı birçok şarkısına öldükten sonra feat olarak eklendi.
  • 26-04-2024, 21:43:17
    #3
    Bana hiç etik gelmiyor, kazançları ailesi ile paylaşması gerek
  • 26-04-2024, 21:44:01
    #4
    LETRX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır yapay zeka değil, Beta, Vio veya başka bir müzisyenler çok kayıt alırlar ama paylaşmazlar, tarih ve feat önemlidir, birçok ham kayıtları vardır fakat beat üzerine konmamıştır, bu şekilde albüme farklı farklı isimler dahil oldu, Vionun da kaydettiği ama yayınlamadığı birçok şarkısına öldükten sonra feat olarak eklendi.
    Teşekkür ederim hocam
  • 26-04-2024, 21:45:40
    #5
    VektorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana hiç etik gelmiyor, kazançları ailesi ile paylaşması gerek
    Konu hakkında bilginiz yok galiba ailesi ve çalıştığı şirket ile anlaşıp ailesine veriliyor para, zaten sanatçının kendi profilinde yayınlanmış, Vio'da aynı şekilde annesine veriliyor diye biliyorum.

    Kalbimizdesin 3B...
  • 26-04-2024, 21:52:30
    #6
    LETRX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu hakkında bilginiz yok galiba ailesi ve çalıştığı şirket ile anlaşıp ailesine veriliyor para, zaten sanatçının kendi profilinde yayınlanmış, Vio'da aynı şekilde annesine veriliyor diye biliyorum.

    Kalbimizdesin 3B...
    Ben ölümünü çok şüpheli buluyorum hocam