Hayırlı geceler,bildiğiniz veya bilmediğiniz üzere rapin efsanelerinden Beta Berk Bayındır 2 yıl önce ikamet ettiği rezidansın 8. katındaki dairesinin camından bilinmeyen bir nedenle düşerek hayatını kaybetti.
Dünde ölüm yıl dönümüydü,rapciler toplanıp Beta ile albüm yaptılar. Bunu yapay zeka ile mi yapıyorlar? Hangi yapay zeka ise çok güzel ayarlamışlar
https://www.youtube.com/watch?v=_3x1WDW3A7A
Tüm albüm:
https://open.spotify.com/intl-tr/alb...OmIdIBQuM9cFYf
Bu Ses Yapay Zeka ile mi Yapıldı?
5
●174
- 26-04-2024, 21:42:25Hayır yapay zeka değil, Beta, Vio veya başka bir müzisyenler çok kayıt alırlar ama paylaşmazlar, tarih ve feat önemlidir, birçok ham kayıtları vardır fakat beat üzerine konmamıştır, bu şekilde albüme farklı farklı isimler dahil oldu, Vionun da kaydettiği ama yayınlamadığı birçok şarkısına öldükten sonra feat olarak eklendi.
- 26-04-2024, 21:45:40Konu hakkında bilginiz yok galiba ailesi ve çalıştığı şirket ile anlaşıp ailesine veriliyor para, zaten sanatçının kendi profilinde yayınlanmış, Vio'da aynı şekilde annesine veriliyor diye biliyorum.VektorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kalbimizdesin 3B... - 26-04-2024, 21:52:30Ben ölümünü çok şüpheli buluyorum hocamLETRX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle