Konu hakkında bilginiz yok galiba ailesi ve çalıştığı şirket ile anlaşıp ailesine veriliyor para, zaten sanatçının kendi profilinde yayınlanmış, Vio'da aynı şekilde annesine veriliyor diye biliyorum.
Kalbimizdesin 3B...
Ben ölümünü çok şüpheli buluyorum hocam