VektorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana hiç etik gelmiyor, kazançları ailesi ile paylaşması gerek
Konu hakkında bilginiz yok galiba ailesi ve çalıştığı şirket ile anlaşıp ailesine veriliyor para, zaten sanatçının kendi profilinde yayınlanmış, Vio'da aynı şekilde annesine veriliyor diye biliyorum.

Kalbimizdesin 3B...